تغییر قوانین داوری

تغییر قوانین داوری

تغییر قوانین داوری,Federetion Of Shotokan Karate

تغییر قوانین داوری

داوران و مربیان با قوانین جدید آشنا می شوند؛
حاجی محمدیان: تغییرات ایجاد شده در جهت تکنیکی تر شدن وجذابیت کاراته است


رییس کمیته داوران فدراسیون کاراته گفت: قوانین جدید داوری کاراته بزودی در کلاسهایی که در هفته های آینده برگزار می شود به داوران و مربیان کشور آموزش داده خواهد شد.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، منوچهر حاجی محمدیان پس از شرکت در سمینار بازآموزی داوری که زیر نظر کانکاسیس،رییس شورای داوران فدراسیون جهانی در دبی برگزار شد،با تاکید براینکه تغییرات ایجاد شده در داوری در جهت تکنیکی تر شدن و جذابیت کاراته است،اظهار داشت:بزودی تغییرات بوجود آمده در داوری کاراته در قالب یک کتاب منتشر و در اختیار داوران و مربیان سراسر کشور قرار می گیرد.از نکات مهم تغییرات جدید، افزایش تعداد داوران کنار از سه به چهار نفر،حذف وقت اضافه(سای شیای) و توری ماسن(تکنیک بی ارزش) افزایش شعاع حرکتی داور وسط و...است.

رییس کمیته داوران فدراسیون کاراته با اشاره به اینکه قوانین جدید کاراته از ابتدای سال 2012 در کلیه مسابقات رسمی لازم الاجرا است،گفت: قوانین جدید داوری از زمانی آغاز می شود که تا پایان سال 1390 کمتر از سه ماه فرصت می ماند و برای اینکه هماهنگی لازم صورت بگیرد و داوران و مربیان کشورمان با این قوانین بیشتر و بهتر آشنا شوند،قصد داریم از سال 1391 قوانین جدید را در مسابقات اعمال کنیم،بنابراین رقابتهای لیگ وقهرمانی کشوری بر اساس قوانین قبلی اجرا خواهد شد.

حاجی محمدیان در مورد کلاس بازآموزی در کشور امارات گفت:در این کلاس مجموعاً 40 داور از امارات،کویت،عراق،یمن ،سودان،هند ،ایران و فلسطین قوانین جدید را زیر نظر کانکاسیس،رییس شورای داوران فدراسیون جهانی آموزش دیدند.

وی با مثبت ارزیابی کردن این کلاس افزود:علاوه بر خودم، سه داور دیگر کشورمان(جواد سلیمی،یار علی محسن پور و سید ولی حسینی ) نیز حضور داشتند که پس از اتمام کلاس، مسابقات بین المللی جام الاهلی را هم قضاوت کردیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

19:0شوتوکانFSKایران
آخرین مطالب